Sunday, April 1, 2012

Hepi BeLAteD DaY

Just to say I'm 28 now on that day 18 March..
But I still feel always young and cheerful wif my children at school..hehehe..
And di ats kesibukannye itu..him forget my besday..huhu..
tp tau beselah LELAKI kan...(sape sokong angkat tangan)
so...I biasa jerk...bia him igt sendiri ape yg die lupa..hehe...



paling best my father still give me present..wlaupon xsecanggih org sekarang gune tp oklah drpd yg lame dulu..yg keypadnye dah rongak..hehe..
jeng...jeng...nilah


ari2 bley tukar wane belakang..hehe
tq ayah...ayah beli sekali 2 dengan adik...ai..untung jd adik bongsu kan..kakak dpt adik pon ade jugak..

P/s:..agaknye boley thn x sampai 5 tahun seperti yang sebelum ni..sebelum ni pon samsung gak..thn lasak..sy akn tukar paling awl 5 tahun lagi kot..hehe

No comments: