Monday, February 14, 2011

YeS!Yes!

Akhirnya
arini saya berjaya melepasi 1 lagi fasa di observe...
huhu...
semalam tido kol 3 pagi..
mencari idea yang terbaek...
tapi!...
xper saya akan wat yang lebih terbaek pada masa akan datang...
sangat suke lect yang observe,
sangat baek dan meyusun jadual yang baek...
tidak lupe jugak kepada guru pembimbing saya yang sgt sporting..
saya dapat melakukan yang terbaek...
terima ksaih juga kepada semua yang menolong, rakan-rakan saya...

subjek major suda lepas 2 kali...
minggu depan subjek minor Pendidikan Jasmani & Kesihatan...
(cam xsesuai ikut size badan...ahaks!)...
awal bulan 3 subjek yang kedua minor Sains...
huhu...
saya menulis RPH dalam tiga jenis P.I (Jawi), PJK (BM), Sains (BI)...
adakah saya boleh!!!..

U can Do It Leha!!!go! go!..


No comments: